Мтел инвестира усилено в стажантската си програма. През тази година мобилният оператор е похарчил 200 000 лева заобучение, доброволчески тиймбилдинг и бизнес академия за идеи, които са част от стажантската програма за 2013г.. В девето издание на програмата, което приключи наскоро, повече от 50 студенти от 12 български и чуждестранни университети, няколко месеца трупаха опит в компанията.
Повечето стажанти са трета или четвърта година студенти. С помощта на експерти-ментори, младежите усъвършенстваха знания и умения в областите информационни технологии, телекомуникации, маркетинг, финанси, човешки ресурси и право. Най-успешните стажанти вече започнаха работа в телекома.
Освен традиционните тиймбилдинги и обучения за тях, тази година стажантите участваха и в бизнес предизвикателство за идеи - те трябваше да предложат нов продукт или услуга, базирани на М2М (machine to machine) технологиите. В състезанието, всяка група от стажанти даде свое предложение за подобряване на клиентското преживяване. Бизнес предизвикателството „Мтел Академия за идеи”е заснето, като първите два епизода вече са публикувани в YouTube канал на Мтел.
В края на програмата, стажантите получиха сертификати за натрупания опит в Мтел. Специален гост на събитието беше Саня Армутлиева, управител на Вирджиния рекърдс.
Стажантската програма на Мтел е отворена целогодишно и желаещите да започнат стаж могат да кандидатстват по всяко време на годината през уебсайта на компанията www.mtel.bg.
От 2005 година досега в стажантската програма са участвали близо 600 младежи. Стажът в Мтел е платен и е с продължителност от 1 до 6 месеца. Стажантската програма е част от политиката на телекома да подпомага младите специалисти в професионалното им развитие.
Мтел има съвместни инициативи и партньорства с водещи университети в страната и участва в утвърдените кариерни форуми.
Няма коментари:
Публикуване на коментар