вторник, 25 февруари 2014 г.

Мтел подпомагат развитието на млади рекламисти

Мтел станаха част от „Рекламна акадения 2014“, което е практическо обучение, подпомагащо развитието на студенти по реклама и интегрирани маркетингови комуникации. Рекламната акадения се състоя от 11 до 13 Февруари в Нов български университет и е първият голям партньорски проект на Българска асоциация на рекламодателите (БАР), Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и Нов български университет.
Над 250 студенти станаха част от „Рекламна акадения 2014“. Те можаха да почерпят от опита на представители на бизнеса – от компании-рекламодатели и агенции за връзки с общественноста, също така и да работят по релни казуси, обединени от темата „Комуникационна кампания за пускане на нова марка на пазара“. Създадените от студентите продукти и услуги обхващаха телекомуникационния, автомобилния и хранително-вкусовия сектор.
Мтел предизвика студентите избрали сектор „Телекомуникации“ с два казуса: „Абонаментен план 60+“ и „Абонаментен план без договор“. Техните ментори бяха Леона Асланова – Старши мениджър „Партньорски взаимоотношения“ в компанията и Желез Атанасов от рекламна агенция Noble Graphics.
Жури подбра най-добрите рекламни кампании и на първите две места се класираха екипите развиващи казусите, предложени от Мтел.
Мтел е сред един от учредителите на БАР, сред основните приоритети, на която е налагането на високи професионални стандарти в рекламата, включителнно и чрез повишаването на квалификацията и уменията на студенти и млади специалисти.
Телекомът има за цел да съдействат на млади таланти в тяхната професионална ориентация и придобиването на опит във бизнес среда и с тази цел взима участие, и подкрепя разнообразни студентски инициативи като „Рекламна академия 2014“. Следвайки тенденцията да помага за кариерното развитие на младежите в България, през 2013 година Мтел е инвестирал 200 000 лева за заплащане, обучение, доброволчески тиймбилдинг и бизнес академия за идеи, които бяха част от стажантската програма на телекома. В последната стажантска програма на Мтел се включиха над 50 студента от 12 български и чуждестранни университети, които няколко месеца трупаха опит в компанията.

Няма коментари:

Публикуване на коментар