Една година след като Мтел промени визията и
корпоративната си идентичност, компанията остава любима марка на българите за
четвърти пореден път. Това показват резултатите от националната класация „Моята
любима марка“.
В продължение на два месеца повече от 15 000 интернет потребители са дали своя вот в класацията “Моята любима марка”. Тази година тя включва 27 категории и премина през три етапа. Мтел се нарежда на челна позиция заедно с утвърдени марки като HP, Happy, Coca-Cola, BMW и други.
Телекомът се нареди на първо място в категория
„Телекомуникация“, след като събра над 7000 гласа. Отличието затвърждава
позицията на компанията като най-предпочитан бранд сред телеком клиентите и избор за мобилен интернет.
В продължение на два месеца повече от 15 000 интернет потребители са дали своя вот в класацията “Моята любима марка”. Тази година тя включва 27 категории и премина през три етапа. Мтел се нарежда на челна позиция заедно с утвърдени марки като HP, Happy, Coca-Cola, BMW и други.
“Любимите марки” е годишна класация на
списание “Business Lady” и се провежда за пети път. В нея гласуват крайните
потребители, като резултатите са основани единствено на техните предпочитания
за дадена марка.
много коректно обслужване и надеждни услуги
ОтговорИзтриванеаз лично съм нов абонат и съм впечатлена от скоростта на мобилният им интернет. страшно бързо зарежда, а покритието е пълно
ОтговорИзтриване